Diskuse

Tři bratři

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pitoina jak zvon-zklamalo mě to, čekala jsem víc, podle toho, jak to bylo oslavováno. Holt, když je v něčem Svěrák, není to automaticky záruka kvality...bohuželRv

1 1
možnosti

Ani jsme to nedokoukali, u červené Karkulky jsme to vzdali. Je vidět, že ani mistr nemá vždy dobrý den. Jinak upřímně takovou pohádku jako byla třeba Hrátky s čertem, asi musí naši takyfilmaři vytvořit pod tlakem. Za poslední dvacetiletí se jim nepodařilo natočit lepší.

0 0
možnosti

E52v80a 42K27u73n27t42o27v75á

31. 12. 2015 14:01

Konkrétně pro mého syna je to pohádka jeho myšlení. Pro mě je taky moc zmatená, ten mi pro změnu zase vypíná Mrazíka. Prostě jiná doba.

0 0
možnosti

Přiznám se , že jsem čekal inteligentní humor , hezké písničky. Zkrátka hezkou svěrákovskou pohádku . Je vidět , že i mistr tesař se utne....

3 0
možnosti

ale pokud si ji děti u vás přehrály podle svého...tak věřím , že byla 100x hezčí...R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1829x
Povoláním dětská sestra, v současné době podnikám. Po osmi letech péče o dítě dlouhodobě zdravotně postižené mohu křičet:,,Hurá, ještě žijeme!"

spoluautorka knihy TABU

 

 

Seznam rubrik